Khamis, 3 Jun 2010

Sate Kajang di KK




030610:
Seharian berjalan
luas pandangan
mendaki kaki gunung
menikmati pemandangan
perut keroncong
apa lagi
kita makan dulu

Nak Makan apa pulak yer. Kat KK selera kita lain sikit dengan selera orang Sabah. Buntu juga, macam tak kena sahaja selera ini. Tiba-tiba ternampak iklan gerai di atas tu. Ada juga Sate Kajang kat KK? Ermmmmmm apa lagi kita pekena dulu Sate Kajang di Tanjung Lipat.

Ni dia Sate kajang bersama air kelapa
Not Bad, macam sate kajangdah nama sate kajang ,
rasa sate kajang lah
secucuk RM 0.80



Sate tongkeng ayam
orang negori kata  mencorot ayam
rasanya!!!  wooo tak boleh telan hehehhe

14 ulasan:

Ummi Humaira berkata...

salam AZ...

dah lama ummi tak merasa sate kajang .. hai teringin ler plak...

rosli berkata...

Salam AZ,

Best tu.....jauh nak pekena sate kajang......jangan lupa post gambar lain di sana. Dah lama saya tak ke KK, last tahun 2006

mama ju, berkata...

salam AZ

wah kat sana makan sate kajang?
Dah cuba makanan orang sana?

afeezz berkata...

salam AZ : ler... pi jauh2 ke sabah makan sate kajang ker? klu nak sate kajang, sy pon bole bawak AZ makan di selayang, takyah jauh2 ke sabah. patutnya kene le rasa masakan orang tempatan.. susah nak dpat masakan sabah kat pontian..

Rozali berkata...

Assalamualaikum AZ

senama
tapi rasa tak sama
he he

Wassalam

manzlie berkata...

salam ayah zain...


cl pun makan satay malam tadi....

alhamdulilah

shami2 berkata...

Salam Az...

Kat sini pun ada satay..nak pi carik satay..nak pi carik satay...hehhehe

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

yer ker, sebelum berangkat, umi kena perkena sate kajang dulu.

Ayah Zain berkata...

Salam Rosli,

hahahha, sajakat pontioan x jumpa sate kajnag. dah ada depan mata, bantai jer

Ayah Zain berkata...

Salam MamaJu,

makan sabah yer. dah perkena dah. tapi tak kena dengan selera pulak. tu yang rembat sate kajang

Ayah Zain berkata...

Salam Afeez,

jangan risau, makann sabah ada. tungguler n3 seterusnya

Ayah Zain berkata...

sALAM rOZALI,

Rasanya sejibik sate kanjang. marvelous

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

yer ker. ar ar la. CL makan sate rupanya. Tapi u ambik sate unta kan. hehehh

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2,

di mana mana sekarang ada satay. hehehhe.

Shami2 ada buat satay kambing ker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...