Selasa, 19 Januari 2010

berapa berat mata memandang ( 2 )


190110 : Ingat lagi tak n3 bertajuk 'berapa berat mata memandang'   pada 061009? Semalam mangsa kemalangan tersebut mengadakan jamuan kesyukuran khas untuk rakan-rakan isterinya di Cafe tempat kami bekerja. Aku dan boss adalah  antara jemputan yang datang menyerikan majlis tersebut. Jelas keceriaan di wajahnya dan kini beliau masih menjalani terapi fizikal dan psikologi. Isterinya banyak memberikan semangat kepadanya malah sanggup mengambil cuti tanpa gaji pada akhir tahun lepas untuk menjaga suami yang disayangi.

Kini beliau sedang memikirkan kerjaya yang akan diceburinya. Dan aku mencadangkan menyelusuri internet dan membina blog  untuk memecahkan kesunyian. Dia ketawa, insya Allah katanya. Tapi kena beli laptop dulu.


menggunakan kerusi roda penganti kaki
Kaki palsu dalam proses
doktor sarankan bina kekuatan otot peha dahulu



antara menu lunch

makan time

Semoga saudara Ariff tabah menempuh kehidupan di masa mendatang. Aku mendoakan beliau akan berjaya menempuh liku-liku kehidupan seterusnya. Semoga berjaya.

16 ulasan:

sonata anak kancil berkata...

semoga beliau tabah menjalani kehidupan mendatang...bagus cadangan AZ - berbelog....he3x...boleh tambah kawan lagik!

afeezz berkata...

salam ayahanda : makan jer az ni.. isk3...

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

yer ler, nak buat apa lagi kan. Bila berblog kita dapat mencurahkan idea, menambah kengkawan.

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda Afeez,

dah rezeki lah, nak buat macam mana.

Rezeki jangan ditolak.
Lipas jangan dicari,
kalau jumpa lipas lak
disepak2 dengan kaki jari.

syuk606 berkata...

salam ayah zain.
cikgu elez still kat pontian la ye?

Ayah Zain berkata...

Salam Syuk 606

yup.

مسافر_اسلام berkata...

Salam az,
alhamdullah semua dah ok. Majlis yang sempurna, juadah yang sedap.

Nasib la org bujang.

trima kasih

Atikah berkata...

Salam AZ,

Alhamdulillah, suami staff AZ dah semakin pulih... semoga beliau terus tabah mejalani kehidupan mendatang...

Ayah Zain berkata...

Salam MI,

alhamdulillah. Mmnag sedap juadah semalam tu. az ambil lauk sahaja

Ayah Zain berkata...

Salam Tiqah,

luka dah sembuh tapi kakinya nak tunggu alat yang sesuai,,

ummi humaira berkata...

salam AZ...
salam ceria ... huh baru balik amik ank kat sekolah ,call dr sekolah ngadu pening plak .

asam pedas ke tu AZ ???? CM akak dah tahan mengidam nihhhh .

semoga sahabat AZ tu tabah menghadapi ujian ini , dan mudah2an Allah berikan ia jalan yg mudah untuk meneruskan kehidupan .

tapi yg kes ni AZ kena kisah . he he he

rezeki berkata...

salam aaz

semoga beliau dan keluarga tabah dgn suratan takdir buat mereka

insyallah

shami2 berkata...

Salam Az...

Semoga empunya diri tabah..baik cadangan berblog tu moga ramai kawan ..walaupun terhad perjalanan tubuh badan...

Psssst Az makan lauk jer ker..nasik tak der....kenyang ker..ngeh..ngeh..ngeh
Afezzzz suka kacau ayahanda yer...hiskkk

Ayah Zain berkata...

Salam UMi,

yup asam pedas tu. memnag sedap.

Semoga beliau tabah dan sentiasa ceria. Nanti nak ajar dia buat blog

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

kita doakan beliau tabah menghadapinya

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2,

sebenarnya terlupa jemputan, az dah melantak kat umah. hhhe, abih tu amik lauk jer.

afeez tu memang gitu. dia suka nak manja2 ngan ayahandanya ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...