Ahad, 24 Januari 2010

akhirnya (part 2)

240110: Setelah tahu hujung pangkal di mana tempat pertemuan, aku meminta si dia menunggu di satu tempat yang telah ditetapkan. Memandangkan hari telah larut malam, aku  mencadangkan kepadanya menunggu di tempat yang mudah untuk menunggu. Rupanya si dia sampai dulu. Aku  hanya sampai lebih kurang 5 minit selepas itu.

Bincang punya pikir, pikir punya bincang kami keluar untuk makan-makan dan bertanya kabar. Agak lama juga di dalam kereta sambil menikmati keindahan bandaraya Kuala Lumpur di waktu malam. Akhirnya kami sampai di sebuah restoran dan memesan makanan. Perut masih kenyang pukulan berger kemewahan petang tadi dan ..........


mee bandung untuk si dia
sedap juga nampaknya

JusTembikai
aku memesan jus epal tanpa gula

Sup ekor untuk aku,
lain macam aje rasanya
agaknya dia letak kicap
dagingnya sedikit keras
rasa macam plastik.
budak2 sekarang kata rasa macam hampeh. ngeh ngeh ngeh

Kak sidah nampak tak kat piring di belakang tuh? Rupanya si dia ni tak makan sayuran perencah mee bandung tuh. Di pilihnya satu persatu. Di ketepikannya sawi, kobis dll. Tapi bawang besar di makannya abis. Macam-macam kan mama ju feel orang makan.

Sambil makan kami bersembang pasal majlis ramah mesra di masjid muaz baru-baru ni. Dan juga hubungan selebriti PDKM. Hhheheh, aku hanya senyum sahaja.no komen.

19 ulasan:

manzlie berkata...

salam ayah zain...

cheq rasa taau kot sapa yang di maksudkan ' si dia' tuh...hehheheheheeh

wasalam

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : wow!.. si dia la plak... ehem3... klu AZ nak pekene sup yg laen macam sikit, nnt sy bawak pi jalan doraisamy.. ade sup torpedo... kite mintak le si dia hantarkan kite... hahaha

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

minta maaf tak dapat datang ke mini gathering semalam. Insya Allah kalau ruang kita dapat berjumpa lagi yer.

Rasanya si dia tu betul la kot, NAMUN sebenarnya si dia yang sebenarnya, rasanya tak ada siapa yang dapat meneka dengan betul. heheheh

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez,

sup jalan doraisamy? kat mana tuh

afeezz berkata...

salam AZ : jalan doraisamy dekat ngan Kompleks Wilayah KL, area2 Sogo Pertama...

My Life berkata...

salam ayah zain

mee bandung?? sedapnya....

Ayah Zain berkata...

Salam Afeez,

oooo kat situ yer. Bukan dekat hotel Asia dulu ke? Kat situ sup ekor memnag sedap tapi dulu pernah merasa sup torpedo hehheeh

CM berkata...

salam

cm tau jugak ciklie siapa `si dia` tu...wahhhh az tak boleh sorok dgn cm,cm kan mamarazzi...nanti cm teropong!!!

My Life berkata...

salam cm
senyum dekat cm.. mcmana yer azie nak hubungi cikgu..

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

hahhaha, dah mengaku yer, so next episode kita kuarkan watak mamarazi. ngeh ngeh ngeh

Ayah Zain berkata...

Salam My Life,

sonang ajo nak hubungi CM tu azie

Ayah Zain berkata...

Salam mylife,

memang sodap mee bandung tuh azie

mama ju, berkata...

Salam AZ..

Nak suruh mamarazi cm buat satu N3 pasal ni ke?

Azie...nak hubungi CM kena lalu AZ..

Ayah Zain berkata...

Salam Mama JU,

mamarazi tu tak payah suruh la mama, CM meng hebat.

ah ah la mama, awat kena lalu kat az yer. hehheheh

Kak Sidah berkata...

Salam Az,

Tak suka teka teki.....apa2 je lah.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Sidah

hehheheh.

ummi humaira berkata...

salam AZ,
ummi baru balik pusing Malaya. semalam ke Felda Mengkuang Pahang ,pastu ke Batu Pahat , arini ke Muar n Labis , balik ke Melaka .. ni baru sampai umah...

sonata anak kancil berkata...

salam - masih berteka teki lagi nih....jadi kita pun malas la nak teka2 - pakat tunggu aje le...

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Siapakah itu? huhu
Takkan CP kot hikhik
Afeezz? bukan jugak rasanya
MI kot? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...