Isnin, 25 Januari 2010

akhirnya (part 4)

250110
Akhirnya kini pasti,
Ku merasai 
Bahagia pabila ku bersama
Sungguh indahnya
Hadir Siti Nur suatu kurnia


 

Lamanya aku meninggalkan kampus ini. Tak sangka pulak malam itu dapat meronda dengan Cik Siti Nur


hahhaha, inilah si dia yang di maksudkan
Cik Siti Nur

Kak Sidah, mintak maaf banyak-banyak sebab bertekak tekik. Hhheheh, dah lama mengidam kat  Cik Siti Nur tuh. Baru hari itu dapat merasainya. Terima kasih  Siti Nur. U make feel good .

Lama juga berkias-kias dengan Cik Siti nur itu. Macam-amacam alasan diberi, kata tak tahu jalan, tak tahu kat mana Medan Idaman. Pendek kata macam-macam lah alasannya.



Dewan Tunku Canselor  di waktu malam
Tahun 1981 aku berdebar/gemuruh menjawab soalan peperiksaan akhir dalam dewan itu


2008 : menghadiri Persidangan ANGKASA.

40 ulasan:

mama ju, berkata...

Salam AZ..

EES tak fahamlah mama...masih bertekateki...tapi tempat tu macam....

My Life berkata...

salam ayah zain

afeeezzz keeeeeeee???

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Hehe..sudah kusangka cempedak menjadi nangka..
Jelesnya AZ dah naik Cik Siti Nur
Khabarnya nak bawa Geng Bujang tp sampai laa nie carik masa yg sesuai payah banget seh hehe..

Psst: AZ, gambar yang dalam akhirnya (Part 3) tue ada lambang UM laa..so si dia kata AZ terkantoi hehe..
Tikah, hang kata nak bkenalan dgn si dia..so apa lagi silakan laa..AZ, please arrange dara bertemu dgn jejaka tue hikhik

Ayah Zain berkata...

Salam Mamaju

ermmm, teka teki udah terjawab lah mamaju. Hehehehhe

Ayah Zain berkata...

Salam My Life,

hehehhe,no komen (jawapan standard PDKM)

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa,

hahahha,jangan la jeles.
AZ pun tak sangka tau.
Malam tu saja cuba-cuba aje.

betul tu Tikah,berkenanalan la dengan empunya siti nur tuh.

CM berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
CM berkata...

salam

honda city proton perdana
awat cm teka tak kena...

huhuhuhu...

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

awat kelam kabut tahap gaban tuh

Atikah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Atikah berkata...

Salam AZ tumpang lalu dulu...

Shimaaaa..... apa lak cheq yang kena nie???????

Huhuhu jelesnya AZ dpt naik Cik CT Nur itu....

Hai Afeezz... AZ n shima suh cheq berkenalan ngan hang... boleh berkenalan? Leh cheq naik CT Nur... boleh cam gitu AZ???? hahaha

SiNoMoSa berkata...

Sahabat Tikah,

Cite AZ nie ada 4 episod hehe..
Cuba hang recall, hang ada kata nak berkenalan dgn si dia haha..
Bukan cheq sj kenakan..itu hang nya request..cheq tolong je hehe..jgn marah noooo..

Atikah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Atikah berkata...

Salam shima...

Shima... cheq nak berkenalan dengan si dia... AZ kata si dia tu CIK SITI NUR... bukan tuan si dia... cuba hang recall balik.... hehehehe

Ayah Zain berkata...

Salam Atiqah,

ermmmmmmm, hahaha, sendiri mahu ingat lah. AZ tak tahu menahu, tanya sendiri ler ngan empunya badan.

Ayah Zain berkata...

salam Sinomosa,

Hang ni memnag pengingat yang baik lah.

Gambar tersembunyi pun, hang boleh kesan. AZ saja letak logo UM tuh sebagai panduan. hang memang cekap.

Ayah Zain berkata...

salam Atikah

Yang ini lagi hebat. P Ramli kata Otak .......... heheheh

Betul betul betul, Tikah kata nak berkenalan dengan CT Nur. Berkenalan lah, AZ seronok sakan malam tu meronda dengan CT Nur.

sonata anak kancil berkata...

sebenarnya sape ni...masih tak faham - dan tak nak faham ..keh3x...saje..janji seme happy kan...kan...kan

Ayah Zain berkata...

salam SAK,

heheh, hanya mereka yang mengetahuinya sahaja yang faham. AZ setuju, yang penting hepi. hehheheh

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : uish.. sudah terbongkar segala rahsia, tiada dusta lagi antara kita. Tp kan AZ, nampak benor org berkawan ngan sy ni kerana Cik Siti Nur, bukan kerana diri sy yg sebenarnya... agak2nya, klu sy beli viva elite, adakah sy akan dilayan macam ni gak? sob3... sedey nyer, malam ini aku termenung lagi melayan perasaan...

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez,

aduhai tikah & sinomosa ada benar bagai dikata?

Sayang ibu sayang sahaja
sayang ayah mengikut kata
sayang saudara sama berada
sayang kawan kerana jenisnya kereta

jangan anakku mengikut nafsu
jangan pula mengikut rasa
nanti badan menjadi lesu
merana badan rosak binasa

SiNoMoSa berkata...

Salam AZ,

Tumpang lalu..
Afeezz, Tikah mengusik je tue..
Kitorang ikhlas berkawan kan Tikah..
Dulu sblm ada Cik Siti Nur pun kita dah kenalkan..
Ish3x afeezz melayan perasaan pulak hehe
Janji SR jgn lupa tau haha

ummi humaira berkata...

salam AZ...
woooo jeles gak , mana aci AZ dpt mronda dgn CT tu....

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Akhir nya......tu lah sidia tu...apala az ni bergurau tak abis2..masa masih bergurau kan az ,,esok2 lom tahu lagikan ..anyway akak ucapkan tahniah dapat cik siti nur tu..tumpang boleh..minta izin dgn mrs.zain dulu..kalau tak kang kena....

shami2 berkata...

Salam AZ..

Alhamdulillah tercapai juga hajat AZ tu kan...heheh

Afezzzzzzzz ko camtu tau orang gurau ko layan perasaan pulak...aar
Tikah, syima..ekonomi penting dalam rumahtanggakan...hehehh semua mesti seadanya kan....jgan lebih2..dah..

Garam kalu lebih bole kena darah tinggi aar
Kalu tak bergaram tawau...tadak kik pulak...aar camner Az..kan..heheh
Patut lah nampak CT Nur kat selayang malam tu...rupanya AZ ada mai aar...heheh

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : sudah2... sekarang aku tutup pintu cik siti nur untuk semua. klu nak tumpang...... tumpang cik yam jer (yamaha)

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Keliru.....lagi, sapa yang punya cik siti tu ...nak diam je la..takut salah cakap bahana....

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa:

hehehh, Kita berkawan bukan pasal kebendaan kan? kan? kan?

Ayah Zain berkata...

Salam Umi,

rezki badan la umi. apa-apa pun ma kacih kat afeez.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak sidah,

arr, itulah si dia nya. Saja nak bikin cerita. Saja-saja.

Siti nur tu bukan az punya ler. Kak sidah jangan lah konfius

Ayah Zain berkata...

Salam shami tuh.

heheheh, Alhamdulillah. dah orang nak bagi naik, kita naik jer ler. Nak beli tak mampu.

Selayang? Tak pergi selayang la, pergi ke Pantai Dalam jer

Ayah Zain berkata...

salam Afeez,

lor aku peduli hape. hehehhe, ada aku kisah siti nur atau cik yam. Cik yam pun cik yam lah. Tapi shima n tikah ada sikit problem nak naik cik yam tuh.

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : klu ngan syima atau tikah naek cik yam lagi mesra kan. klu ngan AZ... isk!!!...

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

oooo tu sebab dah tutup citer siti nur tu yer, ada hati bawak anak dara orang naik cik yam hehehhe.

Syima/tikah ko nak ke bonceng cik yam dengan si afeez tuh. Sabor jer ler

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda..

Afeezz merajuk dgn AZ ke?
AZ merajuk dgn Afeezz nie? hehe

Atau sy and geng2 bujang laa merajuk dgn Afeezz kot..dia nak bw AZ je naik city nur..dgn kitorang dia nak bw naik cik Yam je..huhu

Sy tak sanggup laa..tikah pun tak sanggup gamaknya..yang sanggup Pijal sorang je kot ekeke..biar diorang berboncengan..mesra sket haha

Atikah berkata...

Salam Ayahnda zain...

Afeezz merajuk ker? ish.. ish.. ish.. ala fezz kita org gurau2 jer dah nak tutup pintu cik CT Nur... huhuhu... Tapikan feezz, boleh hang nak tutup pintu cik siti nur... tp tunggu cheq dok atas kerusi dia baru hang tutup... ngeh.. ngeh.. ngeh..

Ala afeezz kalau nak ajak naik Cik YAM tak mo lah... cheq hari2 naik Abang Hon... huhuhu

Ayah Zain berkata...

Salam Sinomosa

hahha, merajuk? AZ nak merajuk dngan afeez? ada aku kisah? atau ada afeez peduli?

Malam sket la nak merajuk ngan afeez tu. mengabihkan bogheh hehheh

Ayah Zain berkata...

Salam atikah,

tak ada makna nyer afeez u nak merajuk. Betul tak afeez? betul 3x

Dalam kamus afeez istilah merajuk tak ada.

afeezz berkata...

salam ayahanda, tikah dan syima : kiteorg ni dah tua, buruk klu org tua merajuk2 ni... klu sy tak puas ati ngan AZ tu, sy flying kick jer dia sekali. klu AZ tak puas hati ngan sy, mesti dah lama sy kene fire ala2 ottromen ngan AZ.

amboi2... nak kat cik siti jer. takde2... sy nak bawak naek cik yam gak...

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

amvoi amvoi, tak ada maknanya (kata marsya tu),

Tapi apa-apapun kena ingat orang tua kata 'merajuk pada yang sayang'. Bahagianya kalau kena pujuk.

Kalau korang merajuk pada yang tak suka ........ hahaha melopong la kau kat situ, mngenang untung nasib.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...