Ahad, 3 Januari 2010

hepi besday to manzlie

 030110 : Selamat Hari Lahir kepada saudaraku Mohd Azli bin Abdul Aziz. Kedatanganmu di alam maya menjadikan aku pandai berblog. Kerana PDKM maka wujudlah CHHM. Mendekatkan aku dengan Baitullah. Terasa aku begitu dekat dengan Baitullah dan mendapatkan ketenangan dengan menatap gambar Baitullah yang menggamit aku ke sana.

Aku mengenali Lie  di dalam PDKM secara tiak sengaja pada akhir Jun 2009.. Namun setelah beberapa  lamu aku terperasaan yang kami telah pernah berjumpa, tetapi di mana? Lama juga , ketika itu  aku berkursus di sebuah hotel di Ampang, tidak berapa ingat nama hotel de Palma? Gitu kot. Masa tu CL bekerja di hotel tersebut.


gambar 2009 : 


sinar harapan, ceria, ada  ummph


merenung jauh nampak.......insya Allah,
Tunggu kezutan pada  10Jan, tungguuuu!!!!!




gambar terbaru. Sure confirm tuhhhh, mudah-mudahan
kek pun dah siap tuh, tunggu nak nngapp

Semoga tahun 2010 memberikan ruang yang lebih luas untuk lie mengembangkan kareer dan juga dalam alam rumah tangga. Semoga apa yang digosipkan oleh mamarazi-mamarazi dan dararazi itu akan menjadi kenyataan. Ayahzain mendoakan kebahagiaan manzlie dan sidia.

SELAMAT HARI LAHIR KE 4x? untuk mu MANZLIE


semoga berbahagia  & diberkati Allah

 belated hepi besday 2 pijal a.k.aCP. Maaf CP tak perasan le pulak. Semalam az ke kl kalau idak boleh p jamu selera ngan CP. Nanti yerkk, kalau az ke kl, CP boleh pau az kat kenny roger

10 ulasan:

CM berkata...

salam..

aduuhh cm coop jejaka yg gambar no 1,berbaju biru kotak-kotak..seketika cm lupa cm dah kawin beranak dua,wakakaa...sori bapak dirumah..just notiii...

kirim salam jejaka berbaju biru gambar atas sekali..ingatkan pramugara MAS..

Che' Pit berkata...

salam AZ..

ngeh ngeh ngeh, yelah CP kan tak femes, sbb tu AZ x perasan, huhu..

anyway thanks atas ucapan dan ingatan AZ tu... kalau x, semalam boleh pau AZ makan keni rojes ker.. Nak tunggu "akak yg 2 org tu", entah bila lah nak dpt, huhu

Imran Paris berkata...

AZ....saya tumpang ucap HAPPY BIRTHDAY pada En Li yg amat saya kasihi. Persahabatan dgn beliau, sebenarnya merealisasikan impian saya utk menyampaikan ceritera kembara haji saya kpd semua. Di Makkah dan Madinah berulang kali saya berdoa utk menyampaikan kisah2 haji...namun saya tak tau bgm caranya...nak menulis buku saya tak terdaya sbb jauh beribu batu dr Msia. Terjumpa blog PDKM dan terbaca Episod2 Haji PDKM terus dgn sendirinya terbuka minda saya berkongsi cerita dan tercapai impian yg didambakan.

En Li kau sahabat sejati satu dlm beribu. Moga persaudaraan kita berkekalan dan diberkatiNya setiap waktu.

Thanks AZ.

Ayah Zain berkata...

Salam IMran,
memang CL, insan yang istimewa. satu dalam beribu. Semoga Alahh memberkatinya dan mempermudahkan segala urusannya.

CL hanya sebagai pnyebabnya sahaja, justeru kita dapat berhubungan,dapat bersilaturahim. Dengan PDKM, saya telah dapat kawan seperti imran , paitam,noor, cikgu mas si mamarazi, datinrazi, shimarazi, che pit umi dll, malahi, saya dapat pulak g jemputan ke umah kak sidah tu. hehheh, kan panjang ceritanya tu bukan?

berjumpa dengan kawan di PDKM ini berlainan auranya kerana tahap kemesraannya berlainan.

sinomosa berkata...

Salam AZ,

Selamat Ulangtahun Kelahiran bg Cik Lie..walaupun mungkin CL tak mengenali saya namun sy titipkan jua ucapan ini..

Ayah Zain berkata...

Salam Shima,

terima kasih atas ucapan. Insya ALlah CL akan baca titipan ini.

aznaz berkata...

salam semua..

alhamdulilah dan terharu ssya bila mana semua kenkawan nih semua memperkatakan tentang diri sya...moga allah swt sahaja yang akan dapat membalas jasa baik anda semua sepanjang perkenalan kita bersama samada di alam maya maupun reality..

syukur punya teman dan insan insan yang mulia seperti anda semua..aalhamdulilah

waslam

Penunggu Hujung Dunia (PhD) berkata...

Hati mukmin Baitillah..(jangan lupa pokcik-mokcik)

Ayah Zain berkata...

salam lie,

itulah istimewanya CL.
Tadi Kak sidah terkajuit berok, tiba2 lie datang umah dia. dia ingat brmimpi, rupanya betul.

terharu katanya

Ayah Zain berkata...

salam GHD,

amin amin amin. semoga kita hati yang sebegitu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...