Ahad, 24 Januari 2010

akhirnya (part 1)

240110 : Setelah menghantar mrszain ke HKL menjaga ibunya di sana, aku terpikir untuk mengontek menghubungi si dia. Saja-saja. Bertuahlah kalau dia boleh keluar. Biasanya dia suka memerap kat umah kalau dah malam-malam. Jam pulak udah pukul 10.00 malam. Cuba-cuba la msg. Lama tunggu, aku dah sampai rumah dan dah tutup pintu pagar pun.

Tiba-tiba terdengar isyarat msg. Aku lihat sms terjawab. Dia terkjut juga. AZ kat mana tuh...... Dia akhirnya setuju keluar. Namun seperti biasa bukan senang dia ni nak keluar. Lama juga kami keluar, pwrgi jalan-jalan cari makan. Akhirnya samapi pukul 12.00 tengah malam. Macam, cerita Cinderlela aku kena balik kalau idak .......................sendiri mahu ingat. Panjat pagar lagilah nampaknya

15 ulasan:

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : wah3.. saper tuh? jeng.. jeng.. jeng..

CM berkata...

salam

wah notii stori ni...ting tong ayokk kul 12 ni,balik,az,balik kalau Cinderella hilang kasut sebelah AZ pulak hilang apa ek???

Ayah Zain berkata...

Salam Anakanda Afeez,

adalah, tak sempat nak citer ni, dah nak ke batu pahat, hantar PB tusyen. Nanti malam sambung, nak tengok agak-agak sapa kena ni.

Ayah Zain berkata...

Salam CM,


sampai umah malamtu bukan kul 12, lebih dari tuh. hahhah, nanti kita tengok apa yang hilang, tunggu arrr

mama ju, berkata...

Alahai...suspennya...cepat le sambung..!

sonata anak kancil berkata...

pantang mrs tak ade...buat dah dia...kuar dengan sape tu???nka repot ngan mrs zain baru tau...

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

cita apa pulak ni, ada2 je az ni...sambung malam ye, akak nak gi tengok anak kat asrama ..dah dipanggil...
semalam tak dapat gi, sibuk dgn geng ..dah janji ari ni..

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : isk3... dahsyat AZ ni.. ade skendel kat KL rupenyer, patut le asik turun kl ker.... repot2..

shami2 berkata...

Salam AZ...

Az....yerlah tu...sajer nak bagi suspen...kita tahu AZ sayang Mrs Zain

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju,

alahai sabar la. Tengah buat skrip nih

Ayah Zain berkata...

Slam SAK,

hahhah, jangan la report ngan mrszain. tak cukop tanah den nak laghi kang

Ayah Zain berkata...

Salam Kak sidah,

kak sidah ni bagus,cool. KS g asrama anak dulu nooh, nanti malam KS tengok sambungannya nanti

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez,

wow, afeez nak roport ngan siapa? Afeez tak kenal ngan mrszain macam depa yang lain tuh.

tak apa ada ubi ada batas, ada lori ada babas, jangan terbabas

Ayah Zain berkata...

Salam shami2

erm, bagus shami2, citer belum pun nak mula kan? kan! kan!.

Atikah berkata...

salam AZ...

Nie suspen nie...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...