Ahad, 24 Januari 2010

akhirnya (part 3)

240110 : Hari telah larut malam, aku kena balik. Aku mencadangkan kepadanya untuk beredar sahaja. Namun semasa perjalanan balik, kami melalui  kawasan perumahan di mana pejabatnya berada. Dia melencong ke arah pejabatnya. Aku hanya menuruti sahaja. Tidak mengapa balik lambat sikit, mrszain pun tak ada kat rumah. Syhhhhhhhhhhhh. Don't tell her nooooooo


Di sinilah terletak pejabat si dia ituh
wow, kemasnya meja
meja az bertuahler kalau begini
ada bantal mucuk yer, pink karrer ha
Hanis yang bagi tuh

ada teddy bear pulak
ni present daripada sinomosa
banyaknya koleksi

ermmm, macam pernah ni dengar nih
kiri sekali mamarazi , tengah dok skodeng tuh
yang hijau tuh tuan speaker
yang kuning tuh..... selebriti pdkm kot?
no komennnnnnnn
lagi koleksi hebat
, banyaknya koleksi

tak cukup ruang arr,
kat kabinet besi pun jadik
ini ruang apa pulak
macam bilik kuliah la pulak.

28 ulasan:

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : wah3... masih berahsia siapa si dia tuh... taknak bgtau ker? ke si dia tak kasi bgtau... biarlah ia menjadi rahsia kan AZ... hihihi

Kak Sidah berkata...

Salam AZ,

Az nak bagi tau apa nih...nak tanya CM lah..

S berkata...

salam,
siapalah sidia tu???

CM berkata...

salam..


conpommmm,cm tau sapa dia??hehehe..

kota tinggi ,kota rendah
sekali teropong cm tau dah!!!

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez,

hahha, hehhe, no komen

Ayah Zain berkata...

Salam kak sidah,

hehehe, CM dah tahu tu kot. Cobak kak sidah tanya CM

Ayah Zain berkata...

Salam Kak As,

ada la, tak pe,lepas ni last episod. tahu ler.

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

yer ke tahu siapa dia.

CM bagi tahu, kalau betul az terus pecahkan rahsia itu

Atikah berkata...

Salam AZ....

Siapa kah si dia itu? meh cheq nak berkenalan sikit... ngeh.. ngeh.. ngeh...

mama ju, berkata...

RASA2NYA ANAKANDA BUJANG TU...

mama ju, berkata...

Kemasnya tempat dia.....memang idaman semualah...

Ayah Zain berkata...

Salam atikah,

Boleh Atiqah. No problem.

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju,

wow, orang dh banyak makan garam. Tempat dia memang kemas. Idaman?
Dia tak tahulah medan idaman tuh mamaju. CM ajer yang tahu

SiNoMoSa berkata...

Salam Ayahanda,

Laa awat ayahanda dok habaq kat semua org yg cheq bg kak 'ehem' tue teddy bear tue? malu laa cheq hehe..

Opps..hanis bagi bantal pink? tak bleh jadik nie..hehe

Tp dgn muka konpius..'siapa plak orang yg AZ cite nie?'


Tikah, cheq dgn rela hati meredhai hang berkenalan dgn insan yang rahsia nie..hehe ;-)

Ayah Zain berkata...

salam Sinomosa

Tu ler, hang konpius nooh,

itulah ada ubi ada batas.
(ingat dah nak relase siapa yang rahsia tu. - tunggu!!!!!!!!!!)

ngeh ngeh ngeh

My Life berkata...

salam ayah zain..

abg pijallllllllll .. dia kan ayah zain...

Kak Sidah berkata...

Salam Az,

Ya kot pijal ...pink..

Ayah Zain berkata...

salam Mylife,

HEHEHEHE Jawapannya? Tuan punya badan kata "biarlah rahsia"

Ayah Zain berkata...

salam kak sidah,

ermmm, no komen.

shami2 berkata...

Salam AZ...

pssst saya cuba teka ..ohh cemas cheq..biarlah rahsia ...ngeh..ngeh..ngeh
Hai adik2 perempuan ku..aper makner bagi teddy bear sumer tu...hikss..sorry maaa gurau2 ...
orang nya mesti baik, caring bagaikan..sbb tu koleksi hadiah banyak tuh

AZ..gossip aarr...

TPHEAMRSMPONTIAN berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Ayah Zain berkata...

Salam Shami2

hehehhe, betul tu shami2, orangnya baik, caring. Tengoklah bilik dia tuh. Dia guna teknik 5S drpd sinomosa.

afeezz berkata...

salam ayahanda : huh.. masih lagi nak berahsia... bikin gempak jer 'si dia' tuh

SiNoMoSa berkata...

Salam AZ,

Sy dah dapat kesan dah si dia tue..
Tiada lagi rahsia antara kami haha
Sy paksa dia suh ngaku..nasib baik dia nak ngaku lalalalalala

hajah zainab bt abdullah berkata...

CP...ngeh ngeh ngeh!! :))

Ayah Zain berkata...

Salam afeez,

tak apa ker az buka rahsia si dia nih. hehehhe.

Ayah Zain berkata...

Salam sinomosa

wwah, sinomosa, hebat awak yer. Boleh paksa-paksa orang mengaku pulak. Mengalahkan CID Gajet tuh

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Nab,

sian CP jadi mangsa yer. Mentang2lah si CP tu bz mendiamkan diri. ngeh ngeh ngeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...