Sabtu, 23 Januari 2010

aku mahu

230110 : Sesekali makan bersama dengan anak-anak amat menyeronokkan. Hari Jumaat lepas selepas menziarahi nenek mereka diHKL, semasa perjalanan balik aku memberi pilihan kepada anak-anak hendak makan apa? Sudah tentu mereka memilih makanan segera. Aku hanya menuruti kerana pilihan telah diberikan. Justeru menuruti kemahuan mereka. Kami singgah di McD Jalan Pahang, KL

kak long n Puterabongsu sedang buat pilihan menu


menu yang dipilih
ice cream? air mineral (bawa sendiri tuh)

wow, kenapa seketul ayam?

kentang goreng


burger kemewahan hehheh
hanya ada masa musim tahun baru cina sahaja
Not bad, terasa nak makan lagi


Gendang gendut tali kecapi
kenyang perut suka hati

16 ulasan:

Che' Pit berkata...

alamak, tgk gambar tu terus terasa nak makan McD.. hmm jap lagi leh ar kuar sat.. kat BTHO tu 24 hours

afeezz berkata...

salam ayahanda zain : lawa berger kemewahan tu, apasal sy beli hari tu, serabai jer rupenye... tp habis gak.. hahaa

Kak Sidah berkata...

Salam AZi,

Anak baru call dari luar, mama nak makan apa, saya kat McD ni, akak jawap apa2 je, terjaga dari tertidor keletihan terus gi mah az ni, tgk ada N3 baru McD, kebetulan ......

Ayah Zain berkata...

Salam CP,

sedap burger tu.

Amacam majlis petang adi,katanya best gile. Dengar si hanis gelak terkekek-kekek ngan mamarazi selebriti tuh

Ayah Zain berkata...

Salam anakanda afeez

serabai macamana pulak. betul kata anak saya, tengok kedai McD yangmana.

Burger tuh kat Skudai memnag lebih sedap drpd kat jalan pahang tuh.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak Sidah,

akak keletihan rupanya yer. kalau nak makan McD, berger tu memang sedap.

mama ju, berkata...

Salam AZ

Akhirnya dpt juga bercakap dgn AZ..Pertama kali bercakap2 dgn Az tentu rasa agak gementar...(?)

KakShidahlah org hebat petang tadi...setianya si dia menunggu...

Tgklah blog mama esuk..gambar2 je.

Ayah Zain berkata...

Salam mamaju,

tu pasal cakap keja saja je. Musykil gak.

kak sidah memang gitu,baik hati sesangat kak sidah tu

ok, besok kita tengok gambar yer

Atikah berkata...

Salam AZ...

Burger kemewahan tu buat perut lapar la pulak.... huhuhu

Ayah Zain berkata...

Salam atiqah,

dah kul 1, tak tido lagi, memnaglah rasa lapae. hehehh

sonata anak kancil berkata...

pagi2 ni jengok jap kat sini...tengok2 member wat ape tu!dah b'fast?

he3x tengok McD - sedapnya! budak2 ni gitu la...fast food jugak jd pilihan ---

( ingat tak ? sape ajar ? jika sy rasa saya juga!) sebab lebih baik pilih makanan ini jika dibandingkan dengan makanan lain spt nasi dll kerana tatau tahap kebersihannya macam mana, betul tak??? - sebab tu bila kami ke mana2 biasanya kami makan macam ni jugak - senang & terjamin ....keh3x)- sebab tu jika jengok2 anak2 tak ade le lain yang dimakan!!!

Ayah Zain berkata...

Salam SAK,

hheheh, sesekali makan fast food orait kot. tak pernah masuk McD sebelum ni, itulah pertama kali saya masuk. Bila dah try, rasanya lebih sedap berbanding dengan KFC.

TEMUK berkata...

Salam Sdr Zain
Mohon izin singgah. Seronok baca beberapa 'kisah makan-makan' dlm blog sdra. Dalamnya memang ketara suasana "gendang gendut tali kecapi". Alhamdulillah! Makanan pantas sedap & segar, tapi sangat pantas seluk saku kita, berbanding dgn makanan masak sendiri. Selamat berhujung minggu.

hajah zainab bt abdullah berkata...

salam AZ,

anak2 kak nab pun dok ajak gi McD nak makan prosperity burger. hari tu kami dah makan...kak nab tak leh nak habiskan, besar sangat!

Ayah Zain berkata...

Salam abang temuk

hehhe, memang begitula gamaknya.

Ayah Zain berkata...

Salam Kak nab,

kak nab tak abis? Saya x cukup la. hehheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...