Sabtu, 12 September 2009

Berbuka puasa lagi


Septenber 12 Alhamdulillah, hari ini ayahzain mendapat jemputan berbuka puasa sempena naik rumah baru salah seorang penduduk di Kg Pt Keroma, Ayer Baloi. Rumahnya agam, besar teguh dan peramah. Semogoa tuan rumah disihatkan tubuh badan, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Dimaklumkan kos keseluruhan rumah itu hanya RM220K sahaja.


Pulut Pagi pun ada


Puding Krimer, sedap la Lie


wow, asam pedas cikgu MAs



Kueh mueh, kurma cukup 1 untuk seorang




Keseluruhan juadah berpuasa untuk para jemputan.

12 ulasan:

Che' Pit berkata...

waa sedap tu..
untung AZ hari2 dapat buka sedap2..

rezeki berkata...

Salam AZ,
alhamdullilah,
semoga tuan rumah tersebut sentiasa diberkati Allah, tengok asam pedas tu , hari ni kami pun makan siakap stim asam pedas.

mcm mana dgn diabetis AZ tu bulan puasa ni, naik ke turun. 2 hari lepas saya pun baru periksa tekanan darah, alhamdulillah tekanan 130/90 berat pula turun 2 kg .

Noor berkata...

As Salam,

murah rezeki Az, selalu dapat jemputan jiran.. bila lak AZ nak buat majlis berbuka puasa.. leh kami semua turun pontian.. he he

perghh.. CR, dah turun berat badan.. emm.. lepas nie fahrin ahmad berhentilah jadik hero.. ganti ngan org KT.. ngeh ngeh ngeh

Ayah Zain berkata...

Salam Che Pit,

Tanhnia, CP raja trek kat umah Ayahzain.
Udah rezki, kalu tak pi nanti apa pulak kata tuan rumah tuh

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

Amin.

minggu lepas ok. ni tak check lagi. Awat? sure kata FBS ayah zain naik yer. Nanti besok az p check.

Pinggang ayahzain dah kurang 2 cm tau

Ayah Zain berkata...

salam Noor,

tak ada masalah nak buat kenduri,

datang ler bila2 masa pun boleh.

manzlie berkata...

salam ayah zain..

alhamdulilah..muahn ye rezeki ayah zain tuh...

walssam

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie

Terima kasih, syukur alhamdulillah. Rezki anta di sana lagi berlipat kali ganda murahnya.

p/s ruginya tak terjaga x dapat nak iktikaf kat surau malam tadi. ermmm

cikgu mas berkata...

salam ayah zain


jeless tau..conpommm jeless selalu jer dia dapat jemputan berbuka,orang sayang ni,kami tak pernah kennal pu rasa sayang kt ayah zain yg ceria ni..

moga Az sekeluarga murah rezeki

Ayah Zain berkata...

Salam Cikgu Mas,

akhirnya CM datang kat ayah zain dengan ucapan yang menggoda. Memnag betul semasa kat batu pahat, tak adapun jiran2 panggil buka puasa kat umah mereka, agaknya berkat rajin ke surau. Jemaah kenal kita. Masa kat Batu Pahat dulu ........... maleh nak citer la. INi semua berkat berkenalan dengan proff MKI n PDKM. Pagi ni bila baca blog MKI, hiba sungguh. MKI lagi romantis, pure romantis. Terima kasih semua yang mebuatkan hati ini ceria.

ummi humaira berkata...

AZ tak tunjuk pula gambar rumah yg bharga segitu 'MURAH' sangat tu,bukan apa no ... nk jamu mata ajer

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

UH nak jamu mata yer, nantilah bila ada kelapangan uH p amik gambar dia nohhhhhhhhh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...