Selasa, 15 September 2009

Salam Aidilfitri

Ayah zain mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf zahir dan batin kepada semua peminat Ceria-ceriakan Harimu. Dengan hati yang ikhlas ayahzain memohon ampun dan maaf sekiranya ada tulisan ayah zain yang over dan melebih-lebih. semoga Allah menerima amalan kita di sepanjang bulan ramadhan yang mulia ini. Terutamanya kepada Manzlie, Cigku Mas, Che Pit, Hanis, Kak As, Rezeki, Khairyn, Atikah, Shami2, Noor , Asnija, Ummi Humaira dan lain-lain yang melayari blog ayahzain yang tak seberapa ini. Sesungguhnya Ramadhan kali ini amat bermakna kepada ayahzain dan Pontian menyaksikan perubahan yang agak ketara kepada keimanan ayahzain kepada Allah swt.



Captured ini dilakukan oleh anak ayahzain, Afifi. Terima kasih.

19 ulasan:

manzlie berkata...

slam ayah zain..

selamat menyambut aidil fitri...

maaf zahir batin nohh/...

waslam

Atikah berkata...

Salam AZ..

Salam aidilfitri juga buat AZ sekeluarga... semoga gembira menyambutnya...

Maaf Zahir Batin

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie

Slamat HariRaya aidilfitri

Ayah Zain berkata...

Salam Atikah

Salamat Hariraya Aidilfitri

rezeki berkata...

salam AZ,

kami sekeluarga pun nk ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin pada AZ sekeluarga.Semoga bergembira di hari raya nti.

p/s : emailkan hp AZ kat saya , saya ada kat KL raya ni , mana tau kalau sempat boleh juga kita jumpa kat KL

shami2 berkata...

Salam AZ,

Selamat hari raya dr sya sekelurga juga utk ayah zain sekeluarga..moga kita semua berbahagia di Syawal yg akan tiba..marilah kita sama2 membawa ahli keluarga solat sunat hari raya ...

Maaf zahir dan batin...terima kasih kerna menyebut nama sya...dalam N3 Az...

P/S: Ayah zain...Hanis makan kuih coklat kak NIja tu dia tak ajak sya sama...huhuhu dia bagi sampai tiga kat CL haa...mana aci kan...

rezeki berkata...

Salam AZ,

terima kasih atas panggilan tel. insyallah , kalau takde aral melintang kita jumpa kat KL ,kalau tak sempat kat pontian atau kat kota tinggi, rayakan sebulan ngeh,ngeh,ngeh.
insyallah

cikgu mas berkata...

Salam ayah zain

saya bukan sahaja nk ucap salam aidilfitri malah salam sayang berbunga kasih dari saya dan keluarga kerana hadirmu dalam rentetan kisah hidupku di alam maya ini memberi seribu keceriaan,kegembiraan,tawa dan ria...dalam hidup yg sementara..

lagu-lagu dan gurauanmu akan ku jadikan skrip drama yg akan ku pentaskan di alam realiti...

oppppsss,maaflah kekawan terjiwang pulakkk dgn ayah zain ni..ayah zain kan romantis...apapun dia boleh layan

ampun dan maaf dr cm untuk mrs zain,sbb kkdg termengorat pulak Az ni,ngeh,ngeh,ngeh

ummi humaira berkata...

time kasih AZ , sudi gak kasi kad raya dkt ummi , ummi sekeluarga pun nk ucap selamat hari raya gak ..maaf sekira ada salah dan silap ummi dlm berblog ni .
senang2 dtg ler amik kad di blog ummi.

Noor berkata...

As Salam AZ,

dikesempatan yang terluang ini juga, noor ingin memohon ampun dan maaf, sekiranya selama kita 'berblogging' nie.. ada bahasa2 noor yang mengguris perasaan..

Selamat menyambut Aidil Fitri..

Salam untuk mrs zain & anak..

psstt.. CR, tak kan jumpa Az je.. cheq, CM & hanis tak nak jumpa ke?? ngeh ngeh ngeh

Hanis berkata...

salam ayah zain,

selamat menyambut hari raya sidilfitri, maaf zahir batin daripada anakanda.
Semoga tahun ini menjanjikan kecerian kepada ayah zain sekeluarga...
anakanda tahu anakanda banyak wat salah ngan ayahanda...terutama p wat sepah umah ayahzain aritu...huhuhuhuuh....ayahanda maafkan anak anda naaaa

Ayah Zain berkata...

Salam rezeki,

InsyaAllah, dengan izin kita jumpa nanti.

Ayah Zain berkata...

salam CM,

CM ni memang penglipur dikala lara. Kalau tak jumpa CM macam nasi tak ada lauk lah.

Apa-apapun selamat Hariraya maaf, zahir batin

Ayah Zain berkata...

salam UH,

Sama-sama moga Hariraya tahun ini memberi sinaran baru kepada kita semua

Ayah Zain berkata...

salam Noor,

ok, nanti kita set semula, kita jumpa sama-sama.

Ayah Zain berkata...

Salam hanis,

sama-sama, tak ada hal buat sepah tu. Hikmahnya AZ pandai ngemas rumah.

Che' Pit berkata...

salam ayah zain

selamat hari raya juga.. maaf zahir batin... kalau2 lalu kat segamat, sudi lah singgah

Ayah Zain berkata...

Salam CP,

Insya Allah tapi tp PLUS tak ada kat situ. ngeh ngeh ngeh

Asnija berkata...

Selamat Hari Raya Ayah Zain...
Maaf gurau-gurau tu ye....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...