Jumaat, 11 September 2009

Jangan Kacau, aku letih la, PUASA Tau

911

Pukul berapa ni Mak As, ? cheq dah tak larat nih

Agak-agak cikgu Mas masak apa tu yer, x tahan ni


Apa sajalah si Hanis tu buat, x sudah2 ngan kain langsir dia tuh, Disember lambat laei tu

Tu ler CL, awat tak kejut cheq sahor tadi, tau ler awak tu tak boleh makan pagi



&*$#@***? Kesian nya, anak sapa la ni

23 ulasan:

Hanis berkata...

salam ayahzain,

hahahaha....tp arini mmg lain laaa ayah zain...rasa pahit sangat tekak arini..huhuhu...
langsir untuk bulan December? bulan September laaa ayah zain... ;-)

shami2 berkata...

Salam Ayah Zain.

hahaha...AZ tak bgn sahur ka.....tulun jawap...naper tuh...

Asnija berkata...

Salam Ayah Zain,
Ingat ari ni penat, tapi alhamduillah tak pulak, pagi tadi tak sahur la ayah zain...minum je,semalam buka sandwich subway je... berkat niat puasa kot, orang kata kalau nat, memang tahan...

ps: kalau betul AZ romantik, apa salah nyer...ta salah pun...romantik pada yang halal....

Asnija berkata...

Tumpang AZ,
Cik Lie salah bacalah komen saya kat N3 AZ yang lepas...saya kata...kalau Cik Lie sorang-soran...bila tua nanti kan susah...ikut macam Cik Zain...ada orang tulun cuckan luka...Cik Lie nanti Samad je lah yang boleh tulun...tak romantik lansung...bkan sayang nak abg samad buat ke saya...isyy...itu bahaya...Mau Mas kejar dengan parang kontot keling Putrajaya, dari presint 1 sampai presint 11...taku t saya....

shami2 berkata...

Salam AZ

Cheq gelak tgok gambaq jarr naaa jgn silap sangka...takutttt

Usahlah diharap bg samad tu jarr lambat laun dia ada pasangannya ..hehhehee CM ku syang sudahkah stress mu ilang...kak nija dh bg satu injection ni ha..

Ayah Zain berkata...

Salam hanis,

Biasanya Hari Jumaat memnag cabarannya lain macam kan?

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2

ayahzain bangun sahur, ni ayahzain kenen kat member yang tak bangun sahur. Siapa tuhhh, cobak terkak

Ayah Zain berkata...

Salam Datin,

Ha, kan ada yang tak bangun sahur tuhh, biasaler dah akhir2 ramadhan ni.

Allah tu maha mengasihi, dia akan bantu kepada hambaNya yang mengharapkan pertolongannya.

Hanya Engkaulah Tuhan yang aku sembah dan hanya kepada Engkau lah sahaja tempat aku meminta pertolongan.(Qs1:5)

Ayah Zain berkata...

Salan datin,

hahahha, boleh buat drama tu

Ayah Zain berkata...

Salam Shami2,

Gambaq2 u hanyalah untuk relak seketika. nak reduce stress CM tuhhhhh

manzlie berkata...

salam ayah zainn..


so cute.....suka aar entry kali nih..cheq duk tersenyum jer...hmmm

waslam

Atikah berkata...

Salam Az,

lawak ler gambar tu.. kat mana dapt nie...

rezeki berkata...

Salam AZ,
n3 yang menceriakan ngeh,ngeh,ngeh
ada aku kisah ngeh,ngeh,ngeh

p/s : hari ni mmg letih psl ptg tadi ke jb ada urusan , dah jadi mcm rimau tu ngeh,ngeh,ngeh

Che' Pit berkata...

salam AZ,

hmm setahu cheq mmg ada sorg tu mmg tak bangun sahur masa kat sini dulu.. kat sana tak pasti lak, ngeh ngeh ngeh..

hmm che rezeki jadi mcm rimau tu takper, jgn jadi rimau yg betul2 rimau sudah lah yer.. ngeh ngeh ngeh..

hmm kat rumah sy la ni ada cik beruang, cik rimau n cik pinky, ngeh ngeh ngeh

Noor berkata...

As Salam AZ..

amboi.. penat sungguh AZ semalam.. tak pa, ri nie cuti.. bleh rehat banyak.. ari nie sahur apa??.. kena minum 'milo' bagi 'sehat dan kuat'..

psstt.. rimau DMV, aik!! baru berlari p JB dah semput.. ngeh ngeh ngeh

Ayah Zain berkata...

Salam Manzli,

Kalau terhibur, AZ tumpang gumbira kerana itulah AZ masukkan gambar2 tu, Nanti kalau ada lae, ayahzain masukkan yer.

(ni baru sampai umah, amik kat melaka.)

Ayah Zain berkata...

Salam Atiqah.

ngeh ngeh ngeh, amik kat mana? ada kawan hantar kat email ayahzain la.

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

Biasanya hari jumaat palin mencabar ayahzain bepuasa, tak tahu kenapa sejak dari dulu masa2 kecik2 laei.

Ni baru sampai umah dari melaka, sat lagi nak ke JB, amik laptop pulak.

Mengantok sangat ni, huhuhu, dok fikir nak pegi ke idak.

Ayah Zain berkata...

Salam Che PIt,

yang tu ayah zain tahu siapak. ngeh ngeh ngeh.

Ayah Zain berkata...

Salam Noor,

ayahzain ok jer senaunya.

Ni baru sampai umah dari melaka amik anak. Jap lagi nak ke JB nak amik laptop pulak.

Amacam majlis ke rumah amal kat sh buluh, jadi pergi ke.

Ayah Zain berkata...

salam semua,

awat CM tak mai umah ayahzain na, tak berseri ler rasanya tanpa kehadiran CM yang cantik lagi menawan abang samad tuhhhhhhhh

rezeki berkata...

Salam AZ,
hari ni dgn semalam jalan mana2 pun jammed . nak buat camana .So, dah ok tak nb tu?

pssssssssssss Noor , ini rimau DMV dh nak expired ngeh,ngeh,ngeh

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

Jalan ok, clear. B dah ok. TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...