Rabu, 21 Oktober 2009

anak-anakku

211009 :  Peperiksaan PMR telah tamat, namun pelajar-pelajar Tingkatan 3 masih perlu datang ke sekolah kerana AKTA Pendidikan 550 mewajibkan semua pelajar mencukupkan bilangan hari persekolahan yang telah ditetapan. Nak belajar, mereka ni dah tak masuk kepala lagi. Oleh itu aktiviti cambah minda diteruskan agar mereka terus ceria di sekolah.


Pelajar dikumpulkan dalam Bilik Kuliah untuk Majlis Perasmian Aktiviti  Selepas PMR

Ucapan GPK HEM


aik! dah sampai mana tu? Paghiz&*?
Depa ni apa lagi- sebenarnya kyusuk mendengar kata-kata aluan


Barisan Guru dan Pentadbiran Sekolah - Boss aku tu


La, sempat baca buku pulak - membaca tu mencambahkan minda cikgu


Ni agak-agak sampai kat mana ni - Putera Jaya jumpa cikgu Mas kot

Teladan yang baik tu! donga jangan tak donga


Masya Allah - apo kono eh jang oiiiiiiiii


Kami ok cikgu, kita ceria ni, seronok dengar ucapan dan ingatan tu


Dont Worry Sir, We feel good.

tu dia guru penyelarasnya  (kanan)
Selama 3 minggu ini semua pelajar tersebut melalui pelbagai aktiviti yang merangsang minda sebagai pelapes peminpin masa depan. Mereka dibekalkan dengan segala keperluan ke arah itu. Keperluan dari segi fizikal dan mental membentuk sahsiah dan tingkahlaku terpuji.

8 ulasan:

manzlie berkata...

salam ayah zain...

alahmdulilah..semoga mereka menjadi insan yang berguna kelak...harapan bangsa dan negara..


waslam

cikgu mas berkata...

Salam AZ

kerja cikgu mas kalau ceramah cam ni,mengejutkan budak2 tido,tapi kekadang CM pun tertido,ngeh,ngeh,ngeh

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie,

Amin, amin, amin. Insya Allah. Berkat doa orang Mekah ni, mereka akan berbakti kepada bangsa dan negara

Ayah Zain berkata...

Salam Cikgu Mas

Yer ker. Awat depa ni suka tido yer. Budak2 zaman sekrang memnag macam ni kan? ngeh ngeh ngeh. Kalau masa imam baca khutbah, az tengok ada yang duduk sama paras kepala ngan pinggang. Rata-rata sokmo.

ummi humaira berkata...

salam AZ
begitu ler anak2..kalu lps prksa , dah raya sakan ler , raya lps raya ,smbung raya .he he he
alhamdulillah ,thn lepas anak ummi salah sorg wkl sklh , ikuti program lpsn PMR ke Pangkor bsama kmpln KAA (kelas aliran arab )Selangor.mereka ceria disana..

rezeki berkata...

salam az,

lepas PMR tentu banyak aktiviti sehingga cuti sampaikan.
semoga mereka lulus dengan cemerlang dlm pmr nti.

2 org adik saya lulusan mrsm .
seorg lepas habis belajar di US sampai la ni tak balik2 . dah hampir 20 tahun tu.

seorg lagi keje ngn petronas selps balik US.

banyak jasa mara ni kepada anak2 bangsa kita . hendak dgn tak nak je .

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

Memang tuh, lepas pereksa depa nak bebas.

Ayah Zain berkata...

Salam Rezeki,

Alhamdulillah, adik tu lepasan MRSM Mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...