Selasa, 6 Oktober 2009

Tetamu Mrszain

051009: Balik daripada pejabat petang tadi, ayahzain dapati mrszain sibuk di dapur menyediakan makanan untuk tetamunya yang akan bertandang ke rumah pada pukul 8.00 malam. Wow, mrszain masak lemak cili padi burung puyuh, sambal udang galah dan sayur sawi goreng. Tetamunya agak istimewa kerana datang daripada Melaka dan Muar. Seronoknya tetamu mrszain menjamu selera. Bersantai atas lantai. Orang perempuan tidak suka makan di meja yer.
Menu mrszain: Burung Puyuh masak lemak cili padi, sayur sawi dan sambal udang. Eh eh pai tee pun ada?

Lor buat apa pulak tuh. Sempat pulak promosi produk Lega. 'ni bukan nak jual cuma nak tunjuk keluaran kawan, Penyegar Serbaguna Lega. Bagus ni kalau mengantok semasa memandu, boleh sapu kat muka, sapu kat aircon, nanti kita berasa segar ... hehhe dialog mrszain

'Cuba lah. Untuk student pun ok ni, tidak mengantok di kelas bila digunakan, bau dia pun harum'.

La, habis sekotak depa borong.


Produk Lega, Penyegar Serbaguna edaran eksklusif ABR Mumtaz, No 47 1/2, Pt. Keroma, Ayer Baloi, 82100 Pontian.
Bila digunakan mesti berasa Lega. Lega untuk Driving & Learning

6 ulasan:

cikgu mas berkata...

salam

hehehe,amboi dia mengintai chat org pompuan tu,,,depa cam tak perasan jer,gambar depa kn snap,ni mesti AZ pura-pura belek hphone ni,pas tu snap semunyi-munyi..hehehe noti arr...saya suka pi umah Az ni,aktiviti yg ceria..

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

M pun noti ar, mana ada az intai. az dijemput sama la. negh ngeh ngeh

Bila nak mai umah az

manzlie berkata...

salam ayah zain..

seronok ada jer cerita ayah nihh..suke rumah ayah zain...

waslam

Ayah Zain berkata...

Salam Cl,

Alhamdulillah, kan tajuk dia ceriakan hari2mu. Tu sebab lah.

Semalam pengunjung blog az 66 pengunjung sahaja berbanding PDKM mencecah lebih 1300 pengunjung.

Asnija berkata...

Salam Ayah Zain...

Waduh...waduh...ayah zain ni mmemang aktif betul...Mrs Zain pulak ligat memasak...memang ceri sungguh....sayapun suka gi rumah ayah zain...

ps: baguih tu visitor 66...insya-Allah, nanti double la tu...

Ayah Zain berkata...

Salam Datin,

heheh, saja suka-suka, masih tengah kemaruk berblog nih. tak tahu ler esok lusa kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...