Jumaat, 2 Oktober 2009

Jamuan Hari Raya Perdana

Seperti biasa Jamuan Hariraya Perdana di adakan bagi merapatkan lagi tali silatulrahim agar hubungan kekeluargaan tertus berkekalan. Jamuan bermula pada pukul 8. 30 pagi dan berakhir pada pukul 11.00 pagi. Pelbagai kueh mueh raya tersedia
Mai la makan sama

Mewahnya kueh raya, sedap siut


Bestnya pagi-pagi dapat makan sate, kalau hari-hari kan bagus

ermmm, di hari raya, teringat daku kepada si dia

bz time

Posing maut nih

Lor, mengapa kau termenung, hiburkan lah hatimu

syoknya anak-anak ini menimati jamuan hariraya

6 ulasan:

manzlie berkata...

salam ayah zain...

asyik berjamu saja az nih..seronok tengok dia berya sakan...ada duit raya tak untuk cl?

waslam

cikgu mas berkata...

salam AZ

CM terasa aura keceriaan AZ ni,menikmati kemeriahan hari raya dengan begitu ceria,sentiasa menerima jemputan beraya,tanda Az ni adalah insan yg disenangi ramai..

mcm kata cl seronok kita tengok AZ beraya...

Ayah Zain berkata...

Salam Manzlie

Alhamdulillah, rezeki jangan di tolak. ADA jemputan kita pergi.

Duit raya? ngeh negh negh. ada, ada, mai hnataq no akaun nanti az tranferkan

Ayah Zain berkata...

Salam Cikgu Mas,

amin amin amin semoga doa CM dikabulkan Allah.

Hari ini AZ terima jumputak Solat Hajat dari MRSM Batu Pahat pulak

Che' Pit berkata...

sedapnya jamuan raya ada satey.. dah 2 jamuan raya sy g, tak jumpa pun satey.. makan biasa2 jer..

tapi alhamdulillah lah, dpt gak makan free

Ayah Zain berkata...

Salam CP,

Yer ker. Mai le sini, az belanja sate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...