Selasa, 13 Oktober 2009

Pertemuan yang tidak dijangkakan


Kafe Sri Suria.
Mas Suria tak ada, kafenya ada pun ok.

130910 merupakan tarikh yang begitu bermakna kerana saya dapat bertemu dengan 4 orang peminat PDKM di Petaling Jaya. Terima kasih kepada CP yang telah membuat kezutan teramat sangat kepada saya kerana dipertemukan dengan insan-insan yang ceria dan bersahaja dalam tawa riang yang sampai bila-bila menjadi kenangan dalan dunia persahabatan maya ini. Bermula dengan CP,saya dipertemukan dengan Afiz jejaka pemalu yang iras-iras Dato' Nazri. Datin Asnija dan Hanis. Tak sangka masa begitu cepat berlalu, setiap pertemuan mesti ada perpisahan. Paling mengemirakan pertemuan ini di selangselikan pula dengan panggilan telefon pembaca PDKM bermula dengan Khairyn daripada Scotland dan paling bermakna mendapat pangilan daripada Azlie daripada Kota Makkah. Seterusnyan SMS yang bertali arus daripada Cikgu Mas yang tak henti-henti mengusik Afeez sehinggakan jejaka melayu terakhir ini tersenyum kambing, tersenyum simpul, tersenyum malu dan apa lagi lah reaksi Afez. Kak Noor si penoreh getah juga menelefon kami tatkala kami hendak berpisah. Terima kasih kepada CL yang telah dapat menyatukan hati-hati kami, memanjangkan tali silaturahim,salam ukhwah, salam persaudaraan.


Hanis hanya makan ice cream.Sekejap aje abis


Hidangan untuk si jejaka(hahhaha)
Mee Kari kat atas tu untuk Afeez, Meehoon kari untuk ayahzain ngan jus apel hijau tanpa gula. nasi untuk pijal. Datin hanya minum sahaja. Dia jaga badan.Ngeh ngeh ngeh




26 ulasan:

cikgu mas berkata...

salam

apa???afezz seiras Dato` Nazri,hmmm...hemsem lah yer!!!amacam Az,sesuai tak buat menantu jejaka pemalu tu??

Asnija berkata...

Tahap gaban pemalunya....nanti kalau di salam Tok kadhi..pasti diapun malu nak hulur tangan...rasa-rasanya, perkataan yang akak dengar tak lebih dari 10 ayat kan AZ...

Asnija berkata...

Ayah Zain,
Bukan control diet la..control ayu je....he...he...

Hanis berkata...

salam ayahzain,

hahaha...hanis tak perasan pun bila ayahzain ambil gambar ABC hanis tu...hahahhaha...anyway terima kasih bebanyak sbb belanja hanis... :-)...lain kali hanis belanja ayahzain pula tauuuu....

hahahahha....malu2 kucing...poyooo je adik kak mas yg sorang tu kak....hanis rasa dia control encem depan ayahzain & kak nija laaa...tul dak pijal....

afeezz berkata...

tunggu sikit hari lagi nnt cheq akan jadi dato' afeezz. masa tu dah tak malu dah.. hahah

Ayah Zain berkata...

Salam CM,

hehheheh, katanya dia dah ada yang punya

Ayah Zain berkata...

Salam Hanis,

Dah hanis asyik tengok Afes, mana nak perasan. hahhahaa

Ayah Zain berkata...

Salam Datin,

ermmm, rasanya betulkot tak lebih 10 perkataan. Dia senyum memanjang kan? Rygi CM tak datang.

Datin memang ayu dan jelita.

Ayah Zain berkata...

Salam Dato Afes,

wow, terima kasih dato kerana sudi menjengok umah ayahzain ni.

Ayah Zain berkata...

Salam Dato Afes,

wow, terima kasih dato kerana sudi menjengok umah ayahzain ni.

manzlie berkata...

salam ayah zain...

wahh depa makan bestnyer....awat mas suria tak join kat restoran sri suria tentu dapat diskaun kan..

waslam

Ayah Zain berkata...

Salam CL,

itulah asal.kalau dia ada mesti dapat diskaun.

ummi humaira berkata...

tu ler pasal , lps solat maghrib ummi call Hanis ,dia ckp baru masuk kete , baru jer lapas jumpa AZ n the geng ...

Ayah Zain berkata...

Salam UH,

heheh, depa tu best sesangat lah, mesra n ceria. Lepas ni kita mesti aturkan perjumpaan kelab PDKM, bari hapening.

rezeki berkata...

salam az dan and the gang,

alhamdulillah, ikatan silaturahim semakin berpanjangan melalui PKDM dengan keizinan Allah SWT.

saya dapat bayangkan meriahnya perjumpaan tersebut

nti bila presiden PKDM balik dari Makkah, boleh anjurkan gathering bersama-sama , bulan 12
insyallah.

PINATBATE berkata...

Amboi seronoknya makan-makan.....Alhamdulillah,mudah-mudahan berpanjangan ukhuwwah.

Noor berkata...

As Salam AZ..

dah sampai pontian ke??.. alhamdullilah, berpanjangan ukhwah silaturahim ahli PDKM.. ada rezeki nanti bolehlah jumpa ngan AZ..

Che' Pit berkata...

salam AZ,

hehe sama2.. kezutan baik punyer.. tulah, kalau AZ x kena "tempah" ari selasa tu, lagi ler terkujat terus AZ dgn kezutan.. tupun on the spot nye plan, haha..

hanis,
bdk tu mmg poyo.. siap bergaduh dulu sebelum dia jadi dtg.. warning siap2, kalau x dtg gak, putus kawan.. tu yg dia kecut tu, haha..

My Life berkata...

salam..

cemburu dgn kalian.. uwaaaaa

Ayah Zain berkata...

Salam CR,

Insya Allah,moga Allah memakbulkan doa CR itu. Saya otw back to pontian ni

Ayah Zain berkata...

salam pinatebate

insya allah. semoga diuberkat Allah

Ayah Zain berkata...

Salam Noor,

Belum sampai. Ontway ni. Isnya Allah,kalau ada masa kita jumpa.

Ayah Zain berkata...

Salam Che Pit,

yer ker. Tu la pasal. Anyway terima kasih.

U jangan usik la si hensem CM tuh,sian dia. Dia datang tu pun dah kira bagus.

Ayah Zain berkata...

Salam My Life,

jangan cemburu.Mari la join sekali. Macam2 ada

My Life berkata...

diriku dikejauhan ayahzain.. huhhuuh

Ayah Zain berkata...

Salam My LIfe,

ermmm, x dapek az nak nolong tuh. walaupun dikau kejauhan namun di hati tetap dekat. Macam tagline tv9 tuh. dekat di hati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...